Dr. barna Smith.

Good Day Tisztelt!

Hogy Ön és családja? Remélem, a levelem megfelel neked a legjobb hangulatban ma. A nevem Dr. barna Smith, kezelés / regionális iroda vezet?je menedzsere Lloyds Banking Group plc London. Úgy döntöttem, hogy keresik a szigorúan titkos / bizalmas együttm?ködést veletek végrehajtása során a tranzakciók akció itt leírt-alá a mi mind a kölcsönös el?nyök. Az éves banki auditok, felfedeztem egy elhagyott / gazdátlan alap, összessége £ 19.100,000 GBP (tizenkilenc millió Egyszázezer brit font sterling) egy fiók tartozik egyik Külföldi vásárlóink ??(Late David McDowell Brown) egy amerikai Arlington, Virginia, aki sajnos életét vesztette egyetlen az egész legénység a február 1, 2005 fölött az Egyesült Államok déli részén Columbia ?rrepül?gép.

Rájöttem, hogy ? nem adja meg semmilyen legközelebbi rokon vagy Will kedvezményezett számlája után megy át a fájlt a bankunk. ?szintén és tudatosan keres Ön hozzájárulását mutatjuk be, mint a közeli hozzátartozók / Will kedvezményezett az elhunyt úgy, hogy az összeg értéke £ 19.100.000 millió angol font sterling kerül át neked, amelyek közösen használják ezeket a százalékos arány: 55% nekem és 45% -kal az Ön számára.

Szükségem van a ?szinte együttm?ködés, a bizalom és a lehet? legnagyobb titoktartás teszi számunkra véghez ezt a m?veletet. Biztosíthatom, és megígérem, hogy ez a tranzakció alatt hajtják végre a törvényes el?írás, amely megvédi a felhasználót a megsértése esetén a törvény mind az Önök országában, és itt Londonban, mivel az Alap át a megnevezett bankszámlájáról. Mérlegelése alapján, és elfogadják ezt az ajánlatot, kérjük továbbítsa nekem a következ? információkat azonnal az én privát e-mail címet több titoktartási: brownsmith11@xxxxxxxxxxx

1. Az Ön teljes neve:
2. A teljes érintkezés címe:
3. Az Ön közvetlen mobil telefonszám:
4. Az Ön e-mail címe:

Ahhoz, hogy velem töltsd fel az információkat a bank adatbázisban, hogy az tükrözze a bank hálózati rendszer, amely akkor a megnevezett közeli hozzátartozók / Will kedvezményezett az erre a számlára, akkor én végigvezeti Önt a kommunikáció a bank további adattovábbítás ennek az alapnak az Ön számára .

Megjegyzés: Van néhány banki napon végre ezt a tranzakciót foglalkozik.
Köszönöm el?re az a sürg?s választ.

Üdvözlettel,

Dr. barna Smith.
+44 7031983469