Tudtad, hogy nem a pénz a legfontosabb a munkatársaidnak?

Kedves Olvasó!

A vezetők hajlamosak azt hinni, hogy a pénz a legfontosabb a beosztottaiknak.

Pénzzel jutalmazzák őket, fizetésemelést adnak.

Csak sajnos a pénzből véges mennyiségű van egy cégben. Egy magyar kisvállalkozásban meg még annál is végesebb, ugye?

Pedig a dolgozóknak nem a pénz a lényeg!

A felmérések alapján a pénz csak a hatodik-hetedik helyen áll a rangsorban. Mi fontosabb?

Az emberi kapcsolatok. Az, hogy fontosnak és értékesnek érezzék magukat a munkatársak.

Ezt pedig teljesen ingyenes módszerekkel elérheted!

A Motivációval a lojális munkatársakért tréningen megmutatom, hogyan.

Rengeteg olyan eszközt adott ez a tréning, amivel az eddig megoldhatatlannak tűnő problémák értelmet nyertek, és most már kezelhetőek. Innentől már rajtam múlik, és eldöntöttem, hogy a csapatomat felhozom arra a szinte, ahol én vagyok lelkesedésben és elkötelezettségben! Erre megéri időt fordítani, mert csak így lesz olyan csapatom és cégem, amilyennek megálmodtam!
B. Andrea – ügyvezető

Gyere el Te is, tanuld meg motiválttá tenni az embereidet:

Nézd meg a tréning részleteit itt

Ha le szeretnél iratkozni, kattints ide