Hogyan alkoss értéket a nevedből?

Title: Hogyan alkoss értéket a nevedből?

Érezd meg a siker szelét Las Vegasból
Kattints ide a megtekintéshez!
Kedves Barátom/Olvasóm/Parnterem/Tanítványom/Követőm/Példaképem!

Engedj meg egy személyes történetet, mivel nagy fordulóponthoz ért az életem és szeretném Veled megosztani a sikeremet, és akár segíteni is Neked azáltal, hogy megmutatom azt az utat, ami eddig elhozott.

5 éve az a szó, hogy mentalista, még nem is létezett Magyarországon. A Danny Blue névről csak egy pornószínész jutott az ember eszébe.

Ezzel a hátránnyal és az emberek szkeptikus hozzáállásával kellett megküzdenem azért, hogy a nevem értéket képviseljen és azt tehessem, amit igazán szeretek! 8 éve élek abból, hogy elbűvölöm a közönségemet, és attól vagyok boldog, hogy azt csinálhatom, amit szeretek!

De nem ment minden ilyen könnyen! Komoly munka és tudatosság van a mögött, ahogyan felépítettem a küldetésemet. De mielőtt elindulok Hollywoodba, ezt a tudást átadom, hogy Te is fel tudd ezt használni a saját magad érdekében:
  • Mi az a 3 alapelv, amire az életem épül?
  • Mit csináltam, ami miatt ki akartak nevezni a Malajziai Kereskedelmi Iroda élére?
  • Mivel fogd meg az embereket? Miért voltak teltházas előadásaim már a tévéfellépéseim előtt?
  • Hogyan vezess be egy vadiúj nevet minden támadás ellenére?
  • Hogyan őrizd meg a neved értékét? - A többi mentalistáról miért nem hallani?
  • Hogyan tudsz több pénzt keresni azáltal, hogy nevet teremtesz? Akár mint alkalmazott, akár mint cégvezető.
  • Pontos és tudatos terveim, amik garantáltan eljuttatnak Amerika top-cégeihez!
  • Honnan van az az elszántság, ami még Friderikusznak, Mester Tamásnak és Árpa Attilának is feltűnt?
 Ha ezeket elmondom, tuti leesik az állad!

Ma pedig egy szerződéssel állok a kezemben a szórakoztatóipar fellegvárába, ahová bármely művész szeretne eljutni: LAS VEGAS!

Hogyan alkoss értéket a nevedből?

Danny Blue sikerének a titkai

Időpont:
Június 27., 10-16 óráig

Díja:
Június 15-ig beérkezett utalások: 25.000 Ft + ÁFA
Június 22-ig beérkezett utalások: 30.000 Ft + ÁFA
helyszínen: 40.000 Ft + ÁFA

FONTOS INFORMÁCIÓ!
A június 25-26-i
Ügyfélmágnes tréningen résztvevők számára a szeminárium díjtalan!
Copyright 2014 Kiefer Management LTD, Minden jog fenntartva.
KIEFER MANAGEMENT LTD
UNIT 22 BULRUSHES FARM
COOMBE HILL ROAD
EAST GRINSTEAD
WEST SUSSEX
ENGLAND
RH19 4LZ
Company No. 07964901

Leiratkozás    update subscription preferences