Weblapkészítést oktató videók 1.000 Ft-ért (kezdőknek és webmestereknek is)

Üdvözlöm!

Kovács Bence vagyok, az Oktatóvideók Bt. tulajdonosa. Immár 13 éve gyártok és forgalmazok magyar nyelvű, weblapkészítéssel kapcsolatos oktatóanyagokat. Szeretném ha minél többen hasznosítani tudnák az évtizedes munkám gyümölcsét, ezért ajánlom szolgáltatásaimat a hazai cégek, vállalkozások figyelmébe.

Ha Ön vagy munkatársai weblapkészítést szeretnének tanulni, kattintson ide!
Ha Önök a meglévő weblapjukat szeretnék továbbfejleszteni, kattintson ide!
Ezt a levelet a 2008. évi XLVIII. törvény adta jogommal élve egyszeri alkalommal, kizárólag info@ kezdetű nyilvános céges e-mail címekre küldtem el. Ez tehát nem hírlevél, így leiratkoznia sem kell, erre a címre nem küldök több levelet. Ha az info@xxxxxxxxxxxxxx cím nem céges email cím, kérem jelezze az alábbi linkre kattintva:

Ez nem céges email cím, kérem azonnal tegyék tiltólistára!

Ha kérdése lenne a szolgáltatásaimmal kapcsolatban, kérdezzen bátran az info@xxxxxxxxxxx címen!

Figyelmét megköszönve, tisztelettel:

Kovács Bence
Oktatóvideók Bt.