"Hatalmas volt a változás, amit az Interspeedia hozott"

 Kedves Olvasó!

Ismered Te is azokat a fajta promókat, amikor az ügyvezető mondja el, hogy ők
mennyire jók ebben vagy abban? Tudod mi a legjobb mutatója annak, hogy egy
vállalkozás magas minőséget képvisel-e? Ha az ügyfelek mondják el maguk!

Interspeedia a felhasználók szemével

A Prím Építő Kft. az Interspeedia (online toborzó szoftver) rendszerét
használja a munkaerő kiválasztási folyamataik során. Bennük a következő
vélemény alakult ki a szoftver használati útmutatójának elsajátítása után:

"Nagyon sokban megkönnyítheti a munkámat maga a software, mert időt
és energiát lehet megspórolni azzal, hogy bizonyos szűrők és kategóriák
segítségével ki lehet választani minden munkatípusra a megfelelő munkaerőt.
Az adatbázis többszöri felhasználásával esélye nyílik bárkinek új munkára
pályázni, pusztán azzal, hogy egyszer már töltött ki tesztet a cégnél. Ha
pontos és precíz kérdőívek kerülnek feltöltésre, csak egyszeri munkabefektetést
igényel. Gyorsan, hatékonyan, kevés időráfordítással lehet optimálisan választani
(Érthető, pontos, részletes használati útmutató)"
Prím Építő Kft. – Guba Diána - HR asszisztens
"Nagyon tanulságos volt a nálatok töltött két nap. Az eddigi felvételi módszerünk
elavult és úgy érzem nem működik 100%-osan. Remélem (biztos vagyok benne),
hogy az Interspeediahasználatával a számunkra megfelelő embereket fogunk
alkalmazni. A tea kitűnő, a kávé tök jó, a fogadtatás kiváló, a kollégák segítőkészek!!!"
Prím Építő Kft. – Osztovits Bernadett - tulajdonos/ügyvezető
"Mai napon egy nagyon hatékony toborzási technikával ismerkedtem meg.
Biztos vagyok benne, hogy a személyzet-kiválasztási folyamatunkat jelentős
mértékben fogja támogatni, hatékonnyá tenni az Interspeedia. A legtöbb
munkakör esetében az én feladatom a cégünknél a jelentkezők önéletrajzainak
a feldolgozása, ami egyes esetekben, a nagy mennyiség és áttekinthetetlenség
miatt egy végeláthatatlan folyamat szokott lenni. Személyes nyereségem az
Interspeedia
bevezetésével, hogy hatékonnyá válik a potenciális jelöltek
szűrése és várhatóan a legmegfelelőbb személyek kerülnek kiválasztásra."
Prím Építő Kft. – Osztovits Péter - tulajdonos/ügyvezető

Ha nem akarod továbbra is az idődet ezzel tölteni, akkor gyorsíts: vagyis Interspeedia:

Tudj meg többet az Interspeediáról itt»

Ha le szeretnél iratkozni, kattints ide.