Egészséges életmód, egészséges fogazat.

Napjainkban a természetes, hófehér mosoly alapkövetelmény egy páciens részéről. A cirkonkerámia koronákminden esztétikai igénynek megfelelnek, így az elkészült pótlások olyanok, mint a tökéletes ép fogazat.  De az esztétika mellett fontos tényező a páciens komfortérzete. Az emberi fogazat térbeli adatai (fogforma, fogméret, síkok, stb.) az Ön esetében is visszakereshetőek testi adatai alapján, de a legfontosabb az a biostatikai egyensúly (testek egymáshoz való viszonya), amely a saját ép fogazatával megvolt. Ezen adatok alapján elkészült terápiás eszköz használatakor már pontosan érezhető az a stabilitás, amit majd az erre elkészült pótlásokkal hosszútávon is megtapasztal. Az Ön igényeit és szándékát tiszteletben tartva az tőlünk ehhez a szolgáltatáshoz jut hozzá.

                                               Az elkészült cirkon fogpótlás.

„…részt vehettem saját fogaim alakjának, színének, anyagának kiválasztásában, minden lépésről tájékoztatást kaptam, amit fogászaton az ember el tud képzelni, a legjobb kiszolgálást és legkevesebb fájdalmat kaptam. Ami a legfontosabb! Amit ígértek azt maradéktalanul meg is kaptam. Most már másfél hónapja élek az új fogaimmal gondtalanul, fájdalommentesen. Azóta tudok harapni, rágni, enni. Újra szeretek étkezni! Nem kellett mit megszokni, a második nap óta teljesen rendben vagyok. Ebben a csapatban olyan embereket ismertem meg, akik barátként kezelik embertársaikat, és nem hagyják cserben.” (M. Zoltán)

Ön is szeretne szép és tökéletesen működő fogazatot?

Eredményeinket megtalálja a

www.ekvident.hu

honlapon!

Kérjen időpontot személyes konzultációra!

Csatáriné Miskolczi Gabriella

Ügyfélkapcsolati vezető

+36304750863

Ha le szeretne iratkozni, kattintson ide