Bizalom és fogászat

Az EKVIDENT Fogászat a hagyományos fogászattól eltérő ellátási folyamaton viszi végig pácienseit. Ezáltal érjük el azt, hogy minden páciensünk elégedett, megértette azt, ami a fogazata működőképes esztétikájához elengedhetetlen és egy kölcsönös bizalmon alapuló szolgáltatás lépésein végig haladva azt az eredményt kapta, amire mindig is vágyott.

Nagyon sok ember küzd azzal, hogy kihez forduljon a fogászati problémájával. Tudjuk ennek az okát és megértjük a döntés súlyát. Tapasztaljuk és látjuk a beérkező pácienseinken a hagyományos fogászat által okozott veszteségeket.

Nálunk biztonságban és a lehető legmagasabb színvonalon kapja meg a fogászati szolgáltatást legyen az egy néhány koronából álló rehabilitáció vagy egy komplett, minden fogra kiterjedő fogpótlás.

Egy fogászati ellátásban nem az implantátum vagy a cirkonkerámia az elsődleges cél (része a sikernek), hanem az, hogy a végeredmény egy hosszútávú, tartós, örömmel teli megoldást jelentsen a páciens számára.

Implantátumra van szüksége, de fél a beavatkozástól? Az implantáció nem jár fájdalommal, másnap már ugyanúgy tudja a munkáját végezni, mint az implantációt megelőző napon.

Amennyiben Ön ezt az eredményt szeretné elérni, egy olyan ellátási folyamaton visszük keresztül, amiben Ön mindig pontosan tudni fogja, hogy mi fog történni, és melyik lépés után mi következik a végleges cél elérése érdekében.

  Az elkészült fogpótlás.

"Az első találkozásunkkor kiderült, hogy jó helyen járok. A panaszfelmérés nyugodt, magabiztos légköre, a párbeszéd lehetősége, az általad megismertetett működési összefüggések mind garancia volt számomra, hogy MOST sikerülni fog a FOG. És így is lett. A folyamat során mindig tudtam, mi következik, mit miért teszel, és kiszámítható volt a vége. Az első sínfeltétel pillanatában felejthetetlen érzés fogott el, amikor hosszú évek után nyugodtan összezárhattam a szám. Napok alatt visszatért az egyensúlyom, megint két lábon álltam. Azelőtt teljesen a jobb lábamat terheltem, és negyedévente jártam a csontkovácshoz, hogy a gerincemet helyre tegye. Ezt követően minden fázis csak egyre jobb lett. A fogászati ellátás szintén páratlan volt. Ebben igazán volt összehasonlítási alapom, és mondhatom minden hízelgés nélkül, hogy a negyven év alatt egyszer sem volt ilyen precíz, beteg centrikus kezelésben részem. Visszaadtad a hitemet, hogy még lehetnek szép dolgok is az életben. "(Papp Zoltán, Pécs)

Fizessen egyszer a szép és tökéletesen működő fogazatáért!

 LEGYEN ÖN IS PROBLÉMAMENTES!

Eredményeinket megtalálja a

www.ekvident.hu

honlapon!

 Kérjen időpontot személyes konzultációra!

Csatáriné Miskolczi Gabriella

Ügyfélkapcsolati vezető

+36304750863
Ha le szeretne iratkozni, kattintson ide