[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

EKAER -ha nem az elméletre kíváncsi -gyakorlati teendők bemutatása



Kedves Szállító, Szállítmányozó, Gyártó, Forgalmazó kis-közép és nagy vállalat!

A 2015. március elsejével élesben bevezetésre kerül az Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszer, (EKAER) melyről teljes körűen bemutató, gyakorlatias előadást tartunk.

Kihangsúlyozzuk, hogy nem az elméleti háttérről és törvényelemekről beszélünk, kizárólag a rendszer működéséről és tudnivalóiról, mindennapi használatban szükséges teendőiről, tippek és javaslatok kíséretében.

Bemutató cikkünk: Mi az Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszer?

Hatékonyság és interaktivitás érdekében kizárólag 50 főben maximalizáljuk a részvételt, hogy kérdését fel tudja tenni az előadó részére!

Előző résztvevőink írták:

"pontos, korrekt tájékoztatást kaptam az ekaer rendszerről, így átláthatóvá vált számomra a mindennapi feladatkör"

"felkészült, szakmailag hozzáértő előadó, közérthető beszéd"

"örültem, hogy kizárólag gyakorlati megvilágításban hallhattam, még hozzá hasznosan, s pár trükköt is megjegyeztem :)"

Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszer-t (EKAER) teljes körűen bemutató, gyakorlatias előadás

Időpont Város Helyszín
2015.04.27. 10:30 - 15:00 Budapest Danubius Thermál Hotel Margitsziget****1138 Budapest, Margitsziget

Előadónk:

  • Kneitner Lea - Igazságügyi és okleveles adószakértő /forensic and certified tax expert, Tilea Tanácsadó Kft.

Magyar Közlöny 2015. évi 23. száma, mely az EKÁER-re vonatkozó törvénymódosítást és a részletszabályokat tartalmazó miniszteri rendeletet is tartalmazza.

Az egyik legfontosabb változás, hogy az árbevételük alapján egyszerűsítést kapó cégek esetén az éves nettó árbevétel 300 milliárdos határát 50 milliárdra csökkentették. Csak az értékhatárt figyelembe véve így 27 helyett 165 vállalkozás kaphatna egyszerűsítést, de ennél valószínűleg sokkal kevesebb cég élhet majd a lehetőséggel a további feltételek miatt.

Másik fontos változás, hogy a mentességi szabály kapcsán (a „vagy kötőszó „és”-re cserélésével) egyértelműsítésre került, hogy a mentességhez megjelölt két feltétel együttes érvényesülése esetén áll be az EKAER alóli mentesülés, azaz mentesség kizárólag akkor alkalmazható, ha a szállított termékegység sem a 2,5 tonnát, sem az 5 millió forint értékhatárt nem haladja meg.

Enyhülés, hogy a nem kockázatos termékek esetén az áru értékére vonatkozó határérték 5 millió forintra emelkedik. A kockázatos élelmiszerek esetén is növekedtek a határértékek, itt az egyéb kockázatos termékek előírásai lesznek érvényesek, tehát 500 kg tömeg vagy 1 millió forint áruérték felett keletkezik csak bejelentési kötelezettség.

Időpontok, határidők:

  • Március 1.  éles indulás, türelmi idő lejárta
  • Március 11. a kockázati biztosíték nyújtásának határideje
  • Április 1.  egyes informatikai fejlesztéseket igénylő rendelkezések életbe lépésének határideje
  • Június 1. további rendelkezések lépnek életbe

Tematika:

  • Mely ügyletek során kell EKAER számot igényelni (példákkal alátámasztva)
  • Fuvarozó / szállítmányozó vállalatok számára szolgáltatandó adatok megnevezése, illetve a megrendelőtől és beszállítótól szükséges adatok
  • Milyen adatokat kell bejelenteni az új szabályok szerint
  • Módosított mentességek az EKAER szám igénylése alól
  • Kockázatos termékek - bővített kör - és kockázatos élelmiszerek speciális szabályai az EKAER rendszerben
  • Jogkövetkezmények kivédése felelősségi körök meghatározásával, belső szabályzatok és a könyvelés összehangolása az EKAER rendszerrel
  • Megrendelési adatok szükséges kiegészítése
  • Az EKAER rendszer és más adónemek összefüggései
  • Átmeneti rendelkezések ismertetése 

Az előadás jellege interaktív (kérdezz - felelek). Előadónk folyamatosan rendelkezésre áll, élesben válaszol a helyszínen feltett minden egyedi kérdésre, javaslatokat fogalmaz meg, gyakorlati segítséget nyújt.

Bővebb információ, online jelentkezés vagy jelentkezési lap letöltése: ITT

Részvételi díj:

  • Teljes ár:  18.500 Ft + 27 % áfa / = 23 495 .- fő/ szeminárium
  • Kedvezményes ár: 16.500 Ft + 27 % áfa / = 20 955.- fő / szeminárium egy héttel korábbi  jelentkezés és konf. időpontjáig történő befizetés esetén)
  • Együttes (egy cégtől) 3 főnél több jelentkező esetén: 15.500 Ft + 27 % áfa / = 19 685.-  / szeminárium
A részvételi díj tartalmazza:
- regisztrációkor átadott: mappa, előadás anyag, jegyzet, toll
- reggel bekészítve: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, édes - sós sütemény
- délben bekészítve: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, szendvics ebéd (sajtos, sonkás, szalámis), háromféle saláta, gyümölcsök,

Nálunk minden konferencián az elutalt díj tartalmazza az ebédet, nem kell külön igényelnie!

Jelentkezési lap word formátumban csatolva. Helyek korlátozott számban, jelentkezés sorrendjében.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

MIÉRT ÉRDEMES MINKET VÁLASZTANIA OKTATÁS CÉLJÁBÓL?

kiscsoportos létszámokat regisztrálunk, hogy Ön az előadás menetében vagy a szünetben akár négyszemközt fel tudja tenni kérdését az előadó részére

- magas színvonalú gyakorlati szakértőket, törvényalkotókat kérünk fel előadásainkra, hogy hiteles forrást biztosítsunk

- törvényváltozást időpontját kivéve kizárólag a gyakorlatra fókuszálunk példákkal, jogesetekkel bemutatva

- az előadás anyagát a regisztráció alkalmával nyomtatva, mellette jegyzetelési lehetőséggel megkapja, majd konferenciát követően elektronikus úton is továbbítjuk az Ön részére

- a részvételi díj mindig tartalmazza a reggeli kávét, teát, üdítőt, ásványvizet, édes- sós süteményt, valamint ebédkor szintén az italcsomagot és 3 féle szendvicset, 3 féle salátát és gyümölcstálat, tehát nem kell Önnek külön ellátást igényelnie

- kiemelkedő színvonalú konferencia szállodákat választunk helyszínül

- résztvevői csoport esetén akár az Ön cégénél, intézményénél is megszervezzük helyben a képzést

- szállodába érkező vendégeknek kedvezményes parkolási díjat biztosítunk, valamint garantáljuk hogy a szállodát megközelítve azonnal talál parkolóhelyet a bejárattól számítva 30 méteren belül

- díjmentes törzskártya igénylést biztosítunk, mely a mindenkori aktuális árból való 5 % kedvezményre jogosít

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Törzskártya igénylése díjmentesen: TÖRZSKÁRTYA

A kártya nem személy névre szól, hanem cégnévre, így az adott cégtől bárki használhatja bármely konferencián.

KONFERENCIÁNK:

Téma Cím Időpont Helyszín  
Jog - Ptk. Új eszközök a LÁNCTARTOZÁSOK ellen, ÚJ TARTALMÚ SZERZŐDÉSEK az építőiparban 2015.04.15. Budapest
Munkajog Munkajogi aktualitások 2015. - Bírónő gyakorlati bemutató előadása: a munkaviszony léte azaz, az ÁLLÁSINTERJÚTÓL A MEGSZŰNÉSIG 2015.04.16. Budapest
Közbeszerzés 2 NAPOS KBT. SZAKMAI GYAKORLATI nap - FÓKUSZBAN AZ ÉPÍTÉSI közbeszerzés 2015.04.23-24. Budapest
Adózás, számvitel, pénzügy Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszer-t (EKAER) teljes körűen bemutató, gyakorlatias előadás - Ha Ön nem az elméletre, hanem a gyakorlatra kíváncsi :) 2015.04.27. Budapest
Építőipar ELEKTRONIKUS ÉPÍTÉS NAPLÓ: Fókuszban a gyakorlati kérdések, szituáció modellezés - 2 napos oktatás 2015.05.06. és 2015.05.14. Budapest
Jog MEZŐGAZDASÁGI és FÖLDTÁMOGATÁSOK Magyarországon - Földtörvény alkotójának előadásában 2015.05.27. Budapest
Jog - pénzkövetelés A PÉNZTARTOZÁSOK hatékony érvényesítésének jogi eszközei - Dr. Kerepesy Krisztián, Pesti Központi Kerületi Bíróság 2015.05.27. Budapest
Hulladék-termékdíj-adó KÖRNYEZETVÉDELMI termékdíj KEREKASZTAL és GYAKORLATI nap - bevallás és teendők lépésről lépésre 2015.06.04. Budapest

 Adatkezelés - Lemondás

Az Ön e-mail címe adatbázisunkban szerepel, ahová partnereinken kívül, címek kerülhetnek nyereményjátékok, kérdőív-kitöltések alapján is. Adatait bizalmasan kezeljük, harmadik félnek át nem adjuk. Levelünkkel nem kívántuk zavarni. Kérjük, amennyiben a jövőben nem kíván ilyen levelet kapni kattintson ide: Leiratkozás

Attachment: jelentkezesi_lap_word.doc
Description: MS-Word document