Fájdalom nélkül, egy tökéletes eredmény birtokában.

Az EKVIDENT Fogászat a hagyományos fogászattól eltérő ellátási folyamaton viszi végig pácienseit. Számunkra a páciens az első, mindenkinek azt szolgáltatjuk, amire szüksége van ahhoz, hogy a fogazata működőképes és esztétikus legyen. Nagyon sok ember küzd azzal, hogy kihez forduljon a fogászati problémájával. Tudjuk ennek az okát és megértjük a döntés súlyát. Tapasztaljuk és látjuk a beérkező pácienseinken a hagyományos fogászat által okozott veszteségeket. Egy fogászati ellátásban nem az implantátum vagy a cirkonkerámia az elsődleges cél (természetesen része a sikernek), hanem az, hogy a végeredmény egy hosszútávú, tartós, örömmel teli megoldást jelentsen a páciensnek. Nálunk biztonságban és a lehető legmagasabb színvonalon kapja meg a fogászati szolgáltatást.

A végeremény.

„2009. nyarán egy kerti baleset során a fogaim megsérültek. Mivel évekig azt hittem jó kezekben vannak a fogaim, gondoltam most sem lesz ez másképp. A fogorvosom közölte, hogy sajnos ki kell húzni egy pár fogamat, viszont Ő implantátumot nem tud nekem beültetni. A gondok ekkor kezdődtek. Hol találok egy jó szakembert?? Munkahelyi kapcsolatomnak köszönhetően kaptam meg Csatári Tamás elérhetőségét….Elbeszélgetések és részletes tájékoztatások után belevágtunk a fogaim helyrehozatalába.

Bátran állíthatom, mindvégig biztonságban éreztem magamat a kezelések során, nem beszélve arról, hogy a fájdalmak is a lehető legelviselhetőbbek voltak. Tamás precízen és nagyon aprólékos munkával elkészítette a fogsoraimat. Olyan színű és alakú lett, melyet mindenkinek bátran megmutatok. 2010. Őszén már széles mosollyal gondolok a múltra vissza. Amennyiben újra kellene kezdenem, mindent ugyanígy tennék. Bátran ajánlom Tamást mindenkinek, mert a hab a tortán az Ő munkája volt. A lehető legjobb, pozitív tulajdonságokkal rendelkező embert ismerhettem meg személyében. Köszönöm Tamás a munkát és a szép fogsoromat!” (G. Sándor)

Fizessen egyszer a szép és tökéletesen működő fogazatáért!

LEGYEN ÖN IS PROBLÉMAMENTES!

Eredményeinket megtalálja a

www.ekvident.hu

honlapon!

Kérjen időpontot személyes konzultációra!

Csatáriné Miskolczi Gabriella

Ügyfélkapcsolati vezető

30/475-08-63

Ha le szeretne iratkozni, kattintson ide