[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

Hogyan alakítja ki a cégvezető a vállalati kultúrát? -klub



Title: Hogyan alakítja ki a cégvezető a vállalati kultúrát? -klub

 

CompanyDoctors_Hirlevel fejlec_03

KLUB

INGYENES RÉSZVÉTEL!

Mit jelent a vállalati kultúra?
Vajon ez a csak a nagyvállalatok kiváltsága, vagy létfontosságú a kis- és középvállalkozások számára is?

Klubunkon meg fogjuk pontosan érteni, hogy egy cég mindennapjait hogyan alakítja és hálózza be saját szabály- és értékrendszere. Meg fogjuk tudni, hogy pontosan meghatározott részei vannak cégkultúránk írásba foglalt „kézikönyvének", illetve ezek a részek mi alapján kerülnek kidolgozásra.

Az előadás ki fog térni arra, hogy kinek a feladata az írásba foglalás és a munkatársakkal való megismertetés. Azt is látni fogjuk, hogy a megismertetett leírás és annak pontos követése hogyan befolyásolja a cég piaci kilátásait, konkrét forgalmát, jövőjét és sikerességét.

Geert Hofstede, amerikai kommunikáció kutató szerint:
"Az emberi közösségeknek az a kultúra, ami az egyénnek a személyiség."

Figyelembe véve a fenti meghatározást, láthatjuk, hogy a helyes, illetve munkatársaink és a külvilág számára vonzó vállalati kultúra kialakítása nagyban befolyásolni fogja a cég piaci megítélését. Ahogyan egy kellemes személyiséggel megáldott ember is sikeresebb kapcsolatépítésben, mint egy kiállhatatlan „nehéz ember", úgy egy társadalmilag jól elfogadott „cégviselkedés" is elnyeri méltó jutalmát.

Minden kultúra hiedelmekből, értékekből, normákból, viselkedési, szervezési és kommunikációs szabályokból, szimbólumokból, rítusokból és még sok más összetevőből áll. Klubunkon ki fogjuk vizsgálni ezen összetevők üzleti megnyilvánulásait (szabály – belső irányelv; szimbólum – munkaruha, irodaház; rítus – értekezlet, kommunikáció – hogyan beszélünk egymással az ügyfelek előtt, stb.) és megtárgyaljuk ezek pontosan forintosítható hasznait.

Azt már biztosan kijelenthetjük, hogy egy szervezetlen, gorombán kommunikáló (kívül és belül), rossz lelki és fizikai benyomást nyújtó, koordináció mentes cég nem is reménykedhet abban, hogy megállja a helyét ebben a szédítő piaci versenyben.

Azonban a kultúra nem öröklődik vagy „betöltődik" valahonnan. A kultúrát kialakítjuk és oktatás, nevelés útján továbbadjuk. Minden cégvezetőnek ismernie kell a vállalati kultúra kialakításának és betanításának módját, ha nem akarja ijesztő kollégáival elrettenteni a pénzét nála elkölteni kívánó klienseket!

 .Arra kérjük a cégvezetőket, valamint a felső- és középvezetőket, hogy személyesen ők is jelenjenek meg ezen az előadáson, ne csak a munkatársaikat küldjék el maguk helyett, mert ezek az adatok alapvetően vezetőnek szólnak!

 

                               JELENTKEZEM


ELŐADÓ: NAGY GÉZA, CÉGDOKTOROK ÜGYVEZETŐJE.

IDŐPONT: 2015. március 5. 9:45-12:15 óráig, csütörtök

HELYSZÍN: 1097 BUDAPEST, Lurdy Ház 1. emeleti 8-as terem

Könyves kálmán krt. 12-14.

Mit mondtak rólunk:

"Maximálisan megértem azokat a férfiakat, akik munka után hazamennek, és csak berogynak a fotelbe, újságot olvasnak, tv-t néznek, mindegy mit csinálnak, nem csinálnak semmit, csak néznek ki a fejükből. Ez a cégvezetés egy agyleszívás, annyira kiveszi az emberből az összes energiát."

Most már persze nem így érzek, sikerült úgy kiosztani a feladatokat, úgy megszervezni a napokat, hogy ne érezzem magam túlterheltnek, de legalább egy éven keresztül úgy éreztem, hogy képtelen vagyok a munkán kívül bármihez is nyúlni. Mostanában újra van időm és energiám sütni-főzni! Tehát azoknak a pasiknak, akik a fenti dolgot művelik, el kellene menniük iskolába, megtanulni, hogy lehet ezt másképp is csinálni! Nem feltétlenül kell belerokkanniuk!"

K. É.
Permanent Kft.

"Az alábbi dolgokat értük el a közös munka során:
 1, Számos kidolgozott poszt, ezáltal könnyebben betanul egy új kolléga.

2, Működik a kommunikációs rendszerünk, amely gyorsabb és pontosabb és ellenőrizhető céges kommunikációt tesz lehetővé.

3, Marketing téren megindult a növekedés.

4, Konkrétabban látjuk a problémákat.

5, Csomó irányelvet használunk, amik zökkenő mentesebbé teszik a munkát.

6, Beindult a kommunikáció az egyes területek között a műhelyben.

7, A visszajelzések a kollégáktól egyre gyakoribbak.

8, Heti és havi megbeszéléseket indítottunk be.

Nagy Károly,
Nagy Gépműhely Tulajdonos

 

 

 

Ne hagyja, hogy
csak a konkurencia használja ezeket az adatokat!

JELENTKEZZEN MOST!

info@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx vagy a 06-30-361-4061 telefon

 

A részvétel ingyenes.

Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-60557/2012.
Amennyiben nem kér több hírlevelet, kérjük kattintson a linkre. Leiratkozási szándékát jelezheti írásban az info@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx emailen vagy a Company Doctors Kft. 2220 Vecsés, Kiss Ernő u. 41. postai címen is.Leiratkozás

CompanyDoctors