Angol, osztrák, lengyel, cseh vevők Önnek - garanciával

Title: Lépéselőny Hírlevél :: Angol, osztrák, lengyel, cseh vevők Önnek - garanciával

Üdvözlöm,

Szívesen dolgozna külföldi skandináv, cseh, lengyel, (osztrák, német, angol, stb). partnerekkel, exportra?
Ha igen, kérem jelezzen vissza nekem: megbízóinknak vállaljuk a partnerkeresést, időpont-egyeztetést, adatbázis-építést német, angol és dán nyelvterületen.

Példa: egyik megbízónknak a hívásaink révén mára összesen egy 1.200.000 Euro-s réspiacot találtunk meg, amit azóta is folyamatosan dolgoz meg.

Az átlagos megbízónkat annyira el szoktuk árasztani munkával, hogy a munkánk lassítását kérik tőlünk!

Együttműködéseinket garanciával végezzük, így az eredmény kiszámítható! Még akkor is, ha nem mi végezzük az értékesítést, nem jutalékban dolgozunk - előkészített kontaktokat hozunk megbízóinknak, akiknek ők értékesíteni tudnak.

Ha én tudok Önnek segíteni valamiben, kérem ossza meg velem.

Köszönettel és

Üdvözlettel:

Vastag Zoltán
Mobil: 06-70-5511-749
Lépéselőny - KKV adatbázis és call-center

Leiratkozás