Az eredetivel megegyező fogpótlások

Sokan foglalkoznak szakácskönyv írásával, a Facebook megosztások, bejegyzések nagy része receptek közzétételéről szól! Elkészül a finom étel és van aki jóízűen rágja az ételt, élvezi az evés örömét és van, aki csak majszolva nyeli az ennivalót. Azt is tudjuk, hogy a jól megrágott étel az egyik legfontosabb a gyomor hosszútávú problémamentességének. Ám sokan mégsem így néznek rá erre, mivel nincs számukra elérhető megoldás.

Az Ekvident Fogászaton megjelent páciensek a következőkről számolnak be: nem érzik a fogpótlásukat sajátjuknak, nem tudnak jóízűen enni, nem tudnak úgy tárgyalni, hogy ne jusson eszükbe milyen jó lenne mindezt egy működő esztétikus fogazattal csinálni. ( Biostatika, egyéni adatok hiánya)

Volt olyan páciensünk, aki egy zacskónyi kivehető fogsorral érkezett és sorra mondta el melyiket mire használja. Ne jusson el erre az állapotra!

Az Ekvident Fogászat már 10 éve a hagyományos fogászattól eltérő ellátási folyamaton viszi végig pácienseit. Mi pontosan tudjuk mi zajlódik egy személynél, ha fogászati problémája van vagy fogpótlás készítése előtt áll. Ez az amiben segíteni tudunk könnyedén, felelősségvállalással.

„…részt vehettem saját fogaim alakjának, színének, anyagának kiválasztásában, minden lépésről tájékoztatást kaptam, amit fogászaton az ember el tud képzelni, a legjobb kiszolgálást és legkevesebb fájdalmat kaptam. Ami a legfontosabb! Amit ígértek azt maradéktalanul meg is kaptam. Most már másfél hónapja élek az új fogaimmal gondtalanul, fájdalommentesen. Azóta tudok harapni, rágni, enni. Újra szeretek étkezni! Nem kellett mit megszokni, a második nap óta teljesen rendben vagyok. Ebben a csapatban olyan embereket ismertem meg, akik barátként kezelik embertársaikat, és nem hagyják cserben.” (M. Zoltán)

Eredményeinket megtalálja a

www.ekvident.hu

honlapon!

 Kérjen időpontot személyes konzultációra!

Csatáriné Miskolczi Gabriella

Ügyfélkapcsolati vezető

+36304750863

Ha le szeretne iratkozni, kattintson ide