Kitárul a világ!

Angolul könnyedén

"Mivel elég változatos az időbeosztásom, mindenféleképpen az órák rugalmas egyeztethetősége az elsődleges. A másik, hogy amikor a „normál tanmenettől” eltérő ismeretekre van szükségem (pl. szakkifejezések, stb.), egyeztethetem veled és annak figyelembevételével tartod meg az órát."

"
Csaknem minden eddigi angoltudásomat itt szereztem, ugyanis hiába tanulok elméletileg nyolc éve nyelvet az iskolában, itt kicsit több mint egy év alatt kezdő szintről eljutottam középfokra. A nyereségem abból, hogy itt tanulok a nyelvtudás, amit magaménak mondhatok."

Kedves Leendő tanulóm!

”Bővült a szókincsem, könnyebben megértem az angol filmeket, sorozatokat, gyorsabban tanulok.”

Az idegen nyelvek ismerete minden vállalkozás számára előnyt jelent, főleg az angoltudás.

Persze lehetne használni tolmácsot, de az elég drága, a fordítógépek és szoftverek meg pontatlanok. Az angol nyelv megtanulása azonban időbe kerül, szavakat kell magolni és a nyelvtan sem egyszerű. Ráadásul sokat kell gyakorolni, hogy az ember ne csak makogjon és meg is értse amit mondanak neki.

Kipróbáltál már néhány nyelviskolát, online oktatást, hanganyagokat és könyveket, de semmi nem jött be?

Jó hírünk van, lehet máshogy is!

Eredményesen, gyorsan és könnyedén sajátíthatod el az angol nyelvet, rugalmas időbeosztással, erőlködés és magolás nélkül.

Bárhol lehet angolórád, csak kapcsold be Skype-ot, egyeztess időpontot a tanárral és saját tempódban, személyre szabottan haladsz a tanulásban!

Az egyéni angolórák általában jóval hatékonyabbak, hiszen nem kell alkalmazkodni egy csoporthoz és a tanár figyelme sem oszlik meg több tanuló között, így sokkal gyorsabban lehet haladni. Persze ez drágább is szokott lenni, de nálunk kellemesen meg fogsz lepődni az árainkon!

Tudj meg többet!

laslo.dalnoki@xxxxxxxxx-en

vagy

+36 20 323 8723-as telefonszámon

Üdvözlettel,

Dalnoki László

Angoltanár, tolmács és fordító

Kövess a facebookon is!

Copyright © Dalnoki László               laslo.dalnoki@xxxxxxxxx +36 20 323 8723
update subscription preferences

Ez az üzenet kizárólag a info@xxxxxxxxxxxxxx címzettnek (cégnek) szól, a bennük foglalt információk bizalmasak és/vagy személyre szólóak. Jogosulatlan személyek nem olvashatják, továbbíthatják, nem dolgozhatják fel, illetve nem érezhetik magukat megszólítva. Amennyiben ezt az üzenetet tévesen kapta meg, kérjük, semmisítse meg annak tartalmát (beleértve az esetleges melléklete(ke)t is)! Az e-mail címet munkatársaink gy?jtötték az interneten. A cím felépí­tése alapján ítélve, nagy valószín?séggel nem természetes személyhez köt?dik. Jelen levél a hatályos jogszabályoknak megfelel. A többször módosított 2001. évi CVIII. törvény és hozzá a Nemzeti Hírközlési Hatóság, valamint az Adatvédelmi Biztos Hivatala által közreadott állásfoglalások szerint megengedett.

Lei­ratkozáshoz kattintson ide: Unsubscribe